به طور كلي مفهوم مركز تماس به سيستم‌هايي گفته مي شود كه بتوانند با تعداد محدودي منشي به تماس گيرندگاني تعداد آنها بسيار بيشتر از منشي‌هاست سرويس بدهند، با توجه به تعريف، سيستم هاي سانترال معمولي در اين دسته جاي نمي گيرند و مهمترين ويژگي كه مركز تماس را با سانترال هاي معمولي متمايز مي كند، قابليتي به نام صف Queue است، صف Queue اين امكان را مي دهد كه سيستم به تماس گيرندگاني با تعداد بسيار بيشتر از منشي ها سرويس دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *