قبل از اينكه وارد بخش توضيح منو‌ها و ساخت Agent‌ بشويد، بايد بدانيد ماژول مركز تماس 2 كاربرد (عملكرد) اصلي دارد.

  • مديريت تماس‌هاي ورودي(Ingoing Calls): همان دريافت تماس از صف و پاسخگويي به آن به Agent ها است،  در اين عملكرد امكاناتي نيز براي Agentها فراهم شده كه در ادامه مفصل به آنها خواهيم پرداخت.
  • تماس خروجي(Outgoing Calls): در اين بخش شما مي توانيد گروهي از شماره‌ها را تعيين كرده تا مركز تماس به طور خودكار با آنها تماس گرفته و به Agent ها متصل كند، در مورد كاربرد و يا نحوه فعال‌سازي آن در ادامه بحث خواهيم كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *