اين بخش شامل 2 زير منو است كه يكي براي تعريف صف‌ها مورد استفاده در مركز تماس و ديگري براي وارد كردن شماره و نام افرادي است كه با آنها كار مي‌كنيد درواقع مي‌تواند همان مشتري‌هاي شما باشد.

 1-6-9 : صف ها Queues

صف قسمتي از سيستم است كه تماس‌هاي ورودي را مديريت و به Agent‌ها متصل مي‌سازد، در اين قسمت شما مي‌توانيد صف‌هايي كه قبلا در منوي سيستم تلفني (PBX) و صف (Queue) تعريف نموديد را اضافه كرده و هر كدام را فعال و يا غير فعال نماييد.

A – انتخاب صف

  • Select Queue: از داخل ليست، صفي را كه قبلا در منوي صف (Queue) ساخته‌ايد، انتخاب نماييد.
  • Script: پيام متني كه براي Agent پخش مي‌شود.

B – مشاهده صف

  • Queue List: ليست صف‌هايي كه تماس‌هاي ورودي را منتقل مي‌كنند.
  • Queue: نام صف
  • Status: وضعيت صف، فعال يا غير فعال
  • Options: 2 انتخاب وجود دارد، يكي View كه براي مشاهده جزئيات صف و احتمالا اعمال تغييرات در آن است و ديگري Activate كه براي فعال كردن صف‌هاي غير فعال است.

2-6-9 : مشتريان Clients

در اين بخش مي توانيد ليست مشتريان  و تلفن هاي آنها را ذخيره نماييد، در واقع يك دفترچه تلفن مي سازيد، ماژول مركز تماس در هنگام دريافت تماس ها از اين بخش استفاده مي كند تا اطلاعات شماره تماس گيرنده را نمايش دهد.

شما مي توانيد ليست خود را در يك فايل CSV و در قالب زير بارگزاري نماييد.

“فاميل”،”نام”،”شركت”،”شماره تلفن”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *