A – تماس تبليغاتي Campaigns

در اين بخش سيستم به طور خودكار به ليست شماره تلفن‌هايي كه شما به آن داده ايد تماس گرفته و آن را به صف مورد نظر شما متصل مي‌كند، شايد چون پر كاربرد ترين مورد  استفاده از اين ويژگي، تماس هاي تبليغاتي و يا گروهي است، اينگونه نام گزاري شده است، از كاربرد هاي ديگر مي توان اين مثال را بيان كرد، شما مي خواهيد يك اطلاعيه، اخطار و يا ارائه خدمات جديد خود را به مشتريان قبلي خود اعلام نماييد، اين بخش به شما بسيار كمك خواهد كرد.

B – ايجاد تماس تبليغاتي

بعد از زدن دكمه Create New Campaign (ايجاد تماس تبليغاتي جديد)، فرم شامل فيلد هاي لازم براي ساخت يك Campaign باز خواهد شد كه به شكل زير خواهد بود.

توضيح فيلد هاي مشاده شده به شرح زير است:

  • Name (نام): يك نام براي اين گروه از تماس ها، مثلا  “سري جديد كارت سنگوما”
  • Range Date (محدوده تاريخ): تعيين يك محدوده زماني براي انجام تماس‌ها، تاريخ شروع براي شروع تماس و تاريخ پايان براي اين منظور كه اگر تا آن تاريخ تماس‌ها به پايان نرسيده بود، سيستم ديگر به تماس ادامه ندهد.
  • Schedule Per Day (زمان بندي به ازاء هر روز): زمان بندي براي انجام روزانه تماس‌ها
  • Form (فرم): مي‌توانيد هر كدام از فرم‌هايي كه د ر بخش Forms ساخته‌ايد را براي جمع آوري اطلاعات انتخاب نماييد، بعد از وصل شدن تماس به Agent فرم انتخاب شده در اينجا براي وي نمايش داده مي‌شود تا اطلاعات لازم را در آن درج نمايد.
  • Trunk (ترانك): انتخاب ترانكي كه مي‌خواهيد سيستم از آن براي تماس به بيرون استفاده نمايد.
  • Max. Used Channels (بيشترين حد استفاده از كانال‌ها): ممكن است بخواهيد براي اينكه تماس تبليغاتي بر روي كل خطوط شركت تاثير منفي نگذارد و تمامي آنها را مشغول نكند، محدوديتي براي آن قائل شويد، در اين فيلد تعداد كانال‌هايي از ترانك را كه سيستم حق دارد براي اين منظور استفاده نمايد، مشخص مي‌كنيد.
  • Context: نام Context براي اين Campaign  كه پيش‌فرض From-Internal است و نيازي به تغيير آن نيز نيست.
  • Queue  (صف): تعيين يك صف براي پاسخگويي، سيستم بعد از تماس با شماره‌هاي آنها را در داخل اين صف قرار مي‌دهد.
  • Retries (تلاش مجدد): تعداد دفعاتي كه سيستم براي تماس با يك شماره تلاش كند (ممكن است سيستم به دلايل مختلف نتواند با شماره تماس بگيرد همانند: مشغول بودن شماره، مشغول بودن خطوط، اشتباه بودن شماره، پاسخ ندادن شماره و …)
  • Call File: يك فايل متني CSV كه شامل شماره تلفن‌ها مي‌باشد.

نكته: شماره تلفن‌ها بايد در يك ستون قرار بگيرند، اگر قرار است داراي عنوان باشند حتما بايد سطر اول با “,” شروع شود.

نكته: ستون اول هميشه مي بايست شماره تلفن باشد، پس اگر چند ستون داريد نيازي به نوشتن عنوان شماره تلفن نيست.


مثال: فايل ليست مشتريان به همراه ستون نام و آدرس
  • Script:  يك پيام براي Agent زماني كه تماس به وي وصل مي‌شود.

C – مشاهده و تغييرات

مثال ساخته شده با به شكل زير خواهد بود:

همانطور كه مشاهده مي نماييد، مي توانيد اين Campaign را فعال (Activate) و يا غير فعال (Deactivate) نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *