كنسول Agent محيطي است كه يك Agent ساخته شده مي‌تواند با شماره خود و تعيين يك داخلي دلخواه به آن وارد شود، به محض ورود Agent‌ به آن مسئول، پاسخ گويي تماس‌هايي خواهد شد كه از طرف صفي كه در آن قرار دارد، به وي ارجاء مي شود.

A – ورودی

  • Agent Number (شماره Agent):   شماره Agent‌ شما، همان شماره اي كه در منوي Agent ساخته ايد.
  • Extension (داخلي): يك شماره داخلي دلخواه كه Agent از طريق آن مي خواهد پاسخگو باشد.

بعد از زدن دكمه Enter شماره داخلي وارد شده شروع به زنگ زدن مي‌كند، بعد از برداشتن گوشي، سيستم از شما رمز Agent خود را كه در قسمت Agent Number وارد كرده ايد درخواست مي‌كند، پس از وارد كردن رمز صفحه كنسول شما باز خواهد شد و در داخل گوشي نيز موزيك خواهيد شنيد تا اولين تماس به شما وصل گردد، در واقع يك Agent هيچگاه نبايد گوشي را قطع كند ! براي همين براي Agent‌ها از Headset  استفاده مي‌كنند.

B – محيط كنسول

پس از وارد كردن رمز از طريق تلفن كنسول منشي باز مي‌شود كه به صورت زير خواهد بود.

(در آینده تکمیل خواهد شد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *