جهت ثبت نام و یا جزئیات بیشتر با ویپ ایران تماس گرفته یا به وب سایت آکادمی مراجعه کنید.
02191001099
https://www.voipiran.io
تمامی درخواست های مشتریان از طریق محیط وب سیستم تلفنی ایزابل قابل پیاده سازی نیست و بسیار از آنها نیاز به تغییرات در کد های سیستم تلفنی استریسک دارد.
در این دوره کاملا با نحوه کد نویسی و اعمال تغییرات خاص بر روی سیستم تلفنی استریسک آشنا می شوید که نتیجه آن ایجاد امکانات جدید و یا اعمال تغییرات خاص بر روی سیستم تلفنی ایزابل شما خواهد بود.
این دوره کاملا به صورت عملی برگزار می گردد و طی دوره شما با پیاده سازی بسیاری از سناریو های دنیای واقعی برنامه نویسی آشنا خواهید شد، سناریو هایی همچون ایجاد سیستم نظر سنجی، بیان نام اپراتور در صف، ساخت یک تلفنبانک، اتصال تماس گیرنده به آخرین منشی پاسخگوی خود، ارسال sms بعد از هر تماس با سیستم برای تماس گیرنده، ساخت شنود هوشمند، سناریو مدیر - منشی، ایجاد تماس برگشتی در صورت مشغول بودن داخلی مخاطب و ده ها سناریو جذاب دیگر
گروه ویپ ایران خالق دوره توسعه استریسک بوده که دانش شما را در زمینه تکنولوژی ویپ خاص می سازد. با گذراندن این دوره شما قادر خواهید بود پروژه هایی را انجام دهید و محصولاتی را به فروش برسانید که سایر فعالان در این حوزه دانش انجام آن را ندارند.
در انتها لازم به ذکر است برای حضور در دوره استریسک پیشرفته نیاز به دانش برنامه نویسی نیست، فقط می بایست با سیستم تلفنی ایزابل یا الستیکس آشنایی داشته باشید.
مدت زمان دوره مهندسی حدود 36 ساعت است که طی 10 جلسه سه ساعت و نیم برگزار می گردد.
این دوره ها به صورت حضوری و آن لاین برگزار می گردد.
آشنایی با Asterisk ، تاریخچه، کاربرد، ساختار و فایل های سیستمی مهم
آشنایی با محیط کنسول استریسک Asterisk Console
آشنایی با نحوه کار سیستم استریسک و مدیریت آن
آشنایی با DialPlan
یادگیری Extention, Context و ساخت DialPlan
یادگیری انواع متغییر و نحوه استفاده در محیط DialPlan
آشنایی با Application ها مهم و کاربردی استریسک در DialPlan
آشنایی با نحوه ساخت یک Feature Code جدید یا اعمال تغییرات در موارد موجود
معرفی API های مختلف برای زبان های برنامه نویسی PHP, JAVA و NET.
آشنایی با AGI و توابع تلفنی استریسک برای ساخت IVR اختصاصی
سناریو: پیاده سازی مدل منشی رئیس با DialPlan
یادگیری و پیاده سازی Macro در محیط استریسک
آشنایی با AMI و مفاهیم موجود در آن
بیان یک مثال AMI در محیط .Net
دریافت شماره تماس گیرنده در محیط .net و بر روی ویندوز
تعریف یک پروژه AGI و پیاده سازی آن در محیط آموزشگاه به زبان PHP
ارتباط با پایگاه Mysql از طریق استریسک و AGI
انتقال متغییر از Dialplan به برنامه AGI خود
آشنایی با Call File استریسک برای ایجاد تماس اتوماتیک
سناریو: دسته بندی داخلی های و اعمال محدودیت برای تماس های آنها
سناریو: پیاده سازی شنود مکالمات برای یک داخلی خاص و حالت های مختلف شنود مناسب مرکز تماس ها
سناریو: ساخت یک تلفنبانک کوچک با برنامه های آموزش داده شده
سناریو: پیاده سازی مدل منشی رئیس با Dialplan نویسی
سناریو: تغییرات در IVR ایزابل برای امکان شماره گیری داخلی های یک سرور دیگر بر روی IVR
سناریو: رفع مشکل ارسال فکس به شماره تلفن های دارای IVR، امکان ارسال فکس به IVR
سناریو: پیاده سازی نظرسنجی برای تماس های ورودی به صف پس از قطع تماس و نمایش آن بر روی وب ایزابل
سناریو: بیان شماره یا نام اپراتور برای تماس گیرند قبل از اتصال در صف
سناریو: پیاده سازی یک سرویس Notification Center، وضعیت تماس های جاری سرور در یک سرویس بررسی و به برنامه بیرونی اطلاع رسانی می شود. برقراراری تماس، برقراری با شماره خاص، قطع تماس و ...
سناریو: تغییر صدای بوق برای افراد پشت خط (اطلاع Call Waiting)
سناریو: پیاده سازی امکان تماس مجدد در صورت اشغالی مقصد (Call Completion) ، کال بک بین داخلی ها
سناریو: اتصال خودکار مشتری به آخرین اپراتوری که قبلا با وی صحبت داشته است
سناریو: ارسال SMS برای شماره موبایل های تماس گیرنده به سیستم تلفنی
سناریو: محدود کردن داخلی ها برای تماس به شماره های موبایل برای یک میزان ساعت مشخص در روز (Billing)
سناریو: راه اندازی یک سیستم تماس خودکار بر اساس لیست csv ارائه شده به آن، تماس های تبلیغاتی (Auto Dialling)
سناریو: راه اندازی وب سرویس امکان ارسال درخواست تماس به استریسک (مناسب crm ها و برنامه های بیرونی) Click to Dial
سناریو: راه اندازی سرویس تماس امن یا همان Number Masking